Kvalitetstid i Värmlandet.

Jobbade idag, på min egentligen lediga dag. Men det gör inget, vi hade det trevligt. Alla tjejorna var på plats en sväng. Alla ordinarie iallafall. Kul när Lotta jobbar hos oss tycker jag. Gillar den kvinnan! Vi ska förövrigt ut och käka på torsdag kväll jag, Lotta, Jackie och Sara. Kan nog bli mega trevligt tror jag. Ta ett glas och tjöta lite.

Imorgon & onsdag är lediga dagar, och denna gången ska de förbli så. Ska tillbringa lite tid i tvättstugan. Ska bli skönt att tvätta alla favoritplagg som ligger i tvätten, haha! Har inte haft tid men nu ska jag verkligen ta tag i detta. Vic kommer och joinar efter jobbet också.

Fick mitt schema för oktober idag, and I like it. Ska ju hem till Värmland måndag den 6:e, på kvällen (jobbar först), eftersom jag har ett läkarbesök den 7e. Tanken var ju att jag skulle åka hem igen på kvällen, men eftersom Erika har varit så shysst och lagt in mina lediga dagar på rad den veckan får jag vara ledig ända till torsdag. Då hinner jag med lite kvalitetstid med familj och vänner. Har inte sett dem på länge nu! Saknar er, det ska ni veta.



What´s the name of this club? I can't remember but it's alright. Just dance..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Saknar dig gullet! Ska bli så gôtt när du kommer hem några dagar. Puss och kraaaamar. mams

2008-09-24 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0