Ensam i ett öde köpcentrum

Tröttare än tröttast - det är jag det.

Gårdagen kan sammanfattas som kaotisk. Skulle inte jobbat själv egentligen men det slutade med att jag fick göra det ändå, (har aldrig stängt själv förut). Det var kö ut till ingången, telefonen ringde konstant, det dök upp massa konstiga problem som jag inte alls hade tid att lösa egentligen, och det bästa av allt, - jag kom inte därifrån förns 22 när jag egentligen slutade 20.30. Vad hände sen då? Jo hela köpcentent låg öde, och dörrarna var självklart låsta. Fick ringa min butikschef, som fick ringa vaktbolaget och polisen. Haha! Sen stötte jag på en kille som också skulle ut, så jag gick med honom. Självklart var det en enda jäkla dörr jag hade missat att testa, och vad tror ni? Jo där kunde man självklart komma ut. Så när jag väl traskade över Skärholmens torg ringde polisen som jag så fint fick förklara för att jag redan var ute. Härligt avslut på en kaotisk kväll!

Idag jobbade jag också själv, och det gick kalasbra.
Nu sitter Vic och försöker likna en hundvalp, så jag antar att hon försöker pika att hon vill ha datorn. Ska ändå sova snart, fick ta Paolas öppning eftersom hon inte orkar jobba imorgon, stackarn. Sulle varit ledig, men äsch, det blir ju pengar iallafall, dessutom tycker jag att det är kul på jobbet.

Godnatt,
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

hahaha är de bara du som lyckas ?

2008-09-10 @ 10:57:27
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0