Veckans tabbe

Nu är jag precis hemkommen. Har varit hos Sebb och hängt, kollat på tv och snackat lite, blir snart sängen, för imorgon vankas såklart jobb.


En liten rolig story som inträffade igår;

Person A säger en sak till Person B, som handlar om Person C. Ingen elak sak, men ändå något som Person C blir lite putt över när denne får reda på vad som sagts. Detta får Person C reda på av Person D, som hört detta på fyllan, av Person B. När sedan, några dagar senare Person C pratar med Person A på msn, tas detta upp. Man kan helt enkelt säga att Person C konfronterar Person A med detta. Person A säger att så är inte fallet, denne nekar alltså till påståendet. Bara några enstaka sekunder får Person C ett sms av Person A (alltså under tiden konversationen på msn pågår). Och det är här det avslöjas att Person A faktiskt har sagt detta, eftersom smset inte alls var tänkt till Person C, utan till Person B. Hahaha, veckans tabbe!

Fick föresten förfrågan om jag vill bli exponeringsansvarig, på jobbet idag. Och jag tackade självklart ja, känns jättekul. Får bara mer och mer ansvar, och jag älskar det! Trivs som fisken i vattnet. Dessutom har jag och Lotta en plan, här ska klättras!


Sov gott hörrni,
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kolla in dom otroligt heta bilderna på dig och mig, min blogg :P hahaha fyaaaan de va tider de.

Miss you! pusspuss

2008-11-03 @ 11:04:11
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0