Inne i dimman

Anonym nr 1 säger: Dom här trosorna köpte jag i mellanstadiet, dom kan jag ju inte ha ikväll.
Anonym nr 2 säger: Haha, det där är väl dom snyggaste jag sett på dig hittills iallafall.
Jag säger: Du kan få låna ett par heta av mig om du vill.
Anonym nr 1 säger: Ah, det är nog lika bra, man vet ju aldrig.
Jag säger: Andra byrålådan.
Anonym nr 1 säger: Perfekt, fan vad sköna!



Lördagen hos oss var grymt trevligt. Snacka om helhjärtat av oss - Cine & Vic?
Mötte Cine först på stan, sjukt mycket folk. Köpte strumpbyxor, sedan mötte jag Jennie, vi åkte hem till mig och snackade, kul att se dig igen! Sen kom Vic, och vi alla gick till Ica och handlade mat. Jag lagade quornfärssås och pasta, det var gott. Sedan sattes det igång med partajandet. Johanna, och Cine ramlade in, Sebbe och hans kompis likaså. Vi hade helt klart en bra kväll här i Årstaberg. Åkte til till söder, Göta Källare stod på menyn. En liten besvikelse faktiskt, tur att förfesten vägde upp. Någon avlägsnade sig från järngänget. Haha! Så jäkla klockrent.




Igårvar det lite segt, mötte farmor och farfar på stan vid 15. Vi gick och käkade, satt och snackade i flera timmar. Tycker om mina farföräldrar, dom är guld värda. Blev femhundra spänn rikare, sa jag inte att dom var underbara? Var iallafall jättemysigt att få träffa dom igen, var längesen vi sågs sist.



Nu kommer Victoria hem snart, har lite att prata med henne om. Girltalk kan det aldrig bli för mycket av, eller?
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0