Operation?

Home sweet home, - yes nu är jag hemma hos mamsen. Kom hem sent igår, eftersom jag åkte efter jobbet. Klev upp tidigt imorse och åkte till Karlstad för ett läkarbesök. Där blev det inte riktigt så goda nyheter som jag hoppats på. Det är kvar benflisor i gommen efter min käkoperation 05 som jag kommer behöva ta bort. Men eftersom jag tar Humira (sprutorna varannan vecka) kommer dom behöva sätta in extra medicin osv innan ingreppet. Eftersom Humira är grymt imunnedsättande finns riksken att den inte läker som det ska annars. Min käkkirurg skulle prata med min läkare på reumatologen för att se hur man löser detta på bästa sätt. Kanske kommer jag att behöva göra ett uppehåll i behandlingen, vi får se. Vore bra om jag slapp det. Hur som helst ska jag dit i slutet av november, då får vi se om han kan ta bort dom bara genom ett enklare ingrepp, går inte det kommer han att operera. Håller tummarna för att jag inte behöver det.

Efter besöket gick jag och mammi på stan en sväng. Hittade en jättemysig stickad tröja, ett par örhängen och en rosabandet reflex. Egentligen borde jag ta det lugnt med shoppingen, har redan handlat tillräckligt den här månaden, that's me. Imorgon blir det utgång i Karlstad, ska bli kul. Har inte haft en helhjärtad utgång på ett tag nu, jobbar ju varenda helg. Men nu är det bara en helg kvar, sen är jag ledig två på rad :) Första helgen kommer Jennie och hälsar på i Stockholm, och andra helgen (runt den 25:e) ska jag och Vic inta Karlstad igen. Yey!


Haha, hittade en gammal bild från en filminspelning på gymnasiet. Snyggve!






Verkar som att Soffan är ON vad gäller Harrys imorgon, inte helt fel.




Kommentarer
Postat av: Malin

Du gör dig jävligt snygg i mitt gamla nattlinne Emelie;) Tråkigt med operationen! Hoppas att allting löser sig till det bättre!

Puss

2008-10-07 @ 20:18:16
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0