Slut på semestern

Yeey, fick veta förut att vi får ha lägengeten tills vidare, då den inte ska säljas längre. Känns riktigt bra, slipper man känna jordens press över att hitta ny lägenhet. Det är med andra ord inte så himla brådskande. Heeeeeelt OK!

Är tillbaka hemma i Stockholm nu, kom imorse. Landade på centralen 09.15, åkte hem och dumpade grejerna och hade lite kvalitetstid med Vic framför tvn, utbytte endel intressanta meningar och sedan var det dax för mig att bege mig till jobbet. Har varit grymt skönt att hälsa på hemma i Värmlandet. Jag och mamsen har haft det riktigt mysigt.
Och onsdagens utgång var väl en klass för sig, haha. Jag och Kristin förfestade, sedan åkte vi, tillsammans med Soffan till Annas nya lya. Jennie kom förbi, vi gick in till stan och mötte Martina. Upptäckte till vår förfäran att det inte var någon nattklubb på Harrys (denna onsdag och förra var det stängt pga renovering). Menmen, vi gick till ankan för att göra ett försök, men det var inge bättre där. Folk försvann, och det var bara jag och Kristin kvar. Tog en öl med Micke och hans kompis Per (?). Sedan blev det hemgång, en konstig med jäkligt trevlig kväll. Men nu är min "minisemester" slut, och det vankas jobb hela helgen.



En kopp thé tack? Blev.
Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0