Pappa är bortlovad

Imorgon är jag ledig, då ska jag tillbringa dagen med cinefine. Vi ska tralla runt på stan, och sen ha matlagnings och myskväll hos mig. Vic åker till Gbg imorgon, så jag har lägenheten för mig själv hela helgen. Jobbar ju så jag kommer nog inte känna mig så ensam ändå!

Träffade pappa idag, han kom förbi mitt jobb innan han skulle på någon jobbgrej här i Stockholm, så jag tajmade in lunchen tills han kom. Det var trevligt, vi har inte sets på länge. Vi ses iofs aldrig ofta, men ändå. Pappa är ändå pappa.
Igår träffade jag också en person jag inte träffat på länge, Johanna. Vi åkte till söder och tog ett par öl efter att jag slutat jobbet. Riktigt kul att se henne, det får vi göra om snart igen. (!!)




Haha, fick förövrigt ett fint uttalande av Lotta förut när jag kom tillbaka från lunchen med papsen.

L: Shit, din pappa var ju skitsnygg. Är han singel?
E: Haha what, nej han är gift.
L: AH, det där är min stil alltså.. Såg du att jag blev generad?
E: Du får honom, det är lugnt.



Nu ska Vic kolla lite tågtider.
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0