Klant ems

Gick i godan ro med tidningen i handen när jag skulle ta en kliv i trappen, ner mot tunnelbanan, och vipps. Vem glider raklång ner flera trappsteg? Typ jag? Yes, 1-0 till mig. Och vet ni, jag hade inte ens bråttom! Då är man ett smeknamn och en svullen vad rikare - klant ems.




Hade en riktigt hektisk men bra dag på jobbet idag. Lotta var ute i butiken och hjälpte en kund, hon fick beröm för bra service, och sen sa hon "Jag brukar handla här. Det är du och hon den där mörka tjejen, Emelie heter hon, ni är så bra. Har aldrig fått sån bra service förut!". Sånt är kul. Sedan ville hon absolut ha numret till huvudkontoret, hon skulle minsann ringa och berätta vilka bra säljare vi var. Man tackar!

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0