Julklapps shopping

Jodå, nu är julklapps shoppingen på gång. Inhandlade den första igår, köpte två till idag. I år ska jag iallafall inte vara ute i sista sekund. Jag tycker iallafall att jag är ute i god tid, men när jag sa det till mamma insåg jag att det finns dom som snart köpt allt redan, haha! Shit.

Ska snart packa ihop mig själv och åka till Karlstad för att träffa Kristin, och och partaja lite. Känner mig riktigt taggad, känns som att det är lördag. Ska bli trevligt iallafall.


Förövrigt snackade jag med Samsungs kundtjänst förut, ska skicka in min telefon, igen. Felet nu är att det inte går att skriva sms, den startar bara om sig. Två ord hinner man få till, sen slocknar den. Annars fungerar den som den ska, kan ringa och greja med den, men inte skriva sms inte. Och det gör man ju aldrig?! Trött jag blir.




Tjipp och hoj, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0