Jobbhelg

Nu har Cine precis pallrat sig hemåt. Vi har haft en heldag. Mötte henne efter jobbet, vi kilade på stan, sen åkte vi hem till mig och snackade lite. Gick till Ica och handlade lite inför kvällens matlagning. Blev pastasallad med grillad kyckling, avocado, minimajs och massa mera. Denna serverade vi oss själva tillsammans med hemmagjord vitlöksdressing och röd pesto. Riktigt gott, luktar dock inte riktigt lika gott ur munnen med tanke på vilket drag det var i den där såsen. Så kan det va. Trevlig kväll tillsammans med Cinisen iallafall.



Imorgon vankas det jobb, öppnar - och stänger. Yeah right. Samma sak på söndag. Enda positiva med helgjobb är pengarna, älskar OB! Iofs är det mycket drag på helgen, och det gillar jag.

Nu ska jag lägga mig,
godnatt.




Längtar efter Smillan. That´s my girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0