Jobbdax

Nu är det snart dax att åka till jobbet. Sitter och försöker få i mig lite frukost, kaffe och vaniljyoghurt med skivad banan. Har lite svårt för frukost såhär tidigt på morgonen, men det är nödvändigt när man ska jobba. Idag blir det nog ingen discodans i vardagsrummet innan jobbet som det blev igår när Vic också var uppe. Tror inte grannarna uppskattar det klockan sju på morgonen, men man vet ju aldrig.



Slutar en timme tidigare än beräknat idag, så då hinner jag hem en snabbis innan jag ska med tåget till Kristinehamn. Det är skönt, för då slipper jag släpa på väskan till jobbet, så grymt mycket folk i pendeltrafiken den här tiden.

Ha en skön dag,
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0