Hälsningar Lena C, högst upp

Ledigheten idag gör sig gott. Känner för att bara integöranågonting. Ska försöka få mig själv att inte gömma bort att gå till posten och skicka mitt paket, innehållande min lilla bronsfärgade Samsung U-600 som den senaste tiden varit helt lost. Hoppas att dom får ordning på den. Funderade häromdagen på om inte min fraktsedel till just det paketet borde ha kommit, när jag var påväg hem. Jag öppnar portdörren, och råkar slänga ett öga på anslagstavlan. "Fick det här brevet i min brevlåda och råkade öppna det, Vems är det? Hälsningar Lena C, högst upp". Då har puckona såklart glömt att skriva C/o blablabla på brevet. Ändå påpekade jag tre gånger att det var skitviktigt att det stod med, eftersom jag inte står på dörren, vilket i sin tur leder till att brevet inte kommer rätt. (Det vet jag eftersom dom fick skicka fraktsedlar tre gånger sist innan det kom fram, eftersom dom aldrig skrev C/o). Bra jobbat! Så nu ska jag ringa Samsungs kundtjänst igen och vara förbannad. Fan, tänk om jag inte får postavin sen när dom skickar tillbaka min lilla älskling. Idioter!



Nu ska jag laga mat, tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0