Förmiddags städning

Sitter här och slänger i mig lite lunch. Gick upp tidigt och pratade lite med Vic innan hon åkte till jobbet. Sedan satte jag igång med att städa. Dammsuga, skura golven, skura badkaret, badrummet osv. Har med andra ord städat hela förmiddagen. Men jag är sån, när jag börjar kan jag inte sluta. Måste helt enkelt göra det ordentligt på en gång. På gott och ont kanske. Fint blev det iallafall!

Nu ska jag strax bege mig till Liljeholmen för att inhandla diverse alkoholaltiga drycker, sedan hem och lämna av dom. Klockan tre rullar Jennie buss in i El Stockholmo, så då ska jag möte henne. Vi ska gå en sväng på stan tänkte vi. Ikväll blir det partaj @ our place. Känner mig grymt taggad faktiskt.


Ha en bra dag,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0