Ems is going to Varmland

Sjukt jobbig jobbdag, ska bli underbart att vara långledig nu. (fre, lör, sön, mån). Så imorgon efter jobbet åker jag hem till mammi och Värmland. Yey! Denna gång åker både jag och Vic hem, det är kul. Planerna ser väl ut som såhär hittills; Torsdag blir det hem till Kristinehamn, på fredag blir det Karlstad och Jacobs födelsedags partaj. Lördag misstänker jag att det blir utgång också, om jag känner mig och Vic rätt?! Söndagen blir lugn och skön hos mamma, och på måndag åker jag hem till Stockholm igen. Helt okej helg med andra ord. Kommer hinna med både mina vänner om familjen eftersom jag är hemma länge :)

Nu ska jag packa lite, börjar 8 imorgon så jag misstänker att jag inte kommer vara så sugen på att packa innan jobbet.
Take care,
Love



Ps.

Igår när jag och Victoria satt och sammanfattade våra dagar, ska hon berätta om en kund på hennes jobb.
Vic säger: Så sa hon "Gú va gött att.....", eller nee.. så sa hon inte, hon snackade ju Stockholmska.

Haha, vi konstaterade att många av våra inside historier helt enkelt gör sig bättre på värmländska.

Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Baaah, åk hit till Oslo istællet ;P pusss

2008-10-23 @ 09:34:20
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0