Cocktailparty

Nu är jag näst intill klar med packandet, väntar på att mammi ska komma hem och umgås med mig sista stunden innan jag åker hem till Stockholm igen. Har haft en sjukt bra helg! I torsdags kväll umgicks jag med familjen, i fredags eftermiddag tog jag mitt pick och pack och åkte till Karlstad. Käkade middag med familjen Jansson-Arnesson i Skåre, och laddade för utgång med Vic, Soffan och Anna. Cocktailparty hos Jacob, födelsedagsfest - och vår present var grymt bra, haha! Tog en taxi hem till Vics bror, för att sedan bege oss till vårt givna Karlstadshak Ankan. Tipptopp kväll!

Lördagen spenderades först med Kristin. Vi åt middag och hade det trevligt, drack några glas vin och åkte sedan till Martin för att möta upp dom andra. Kvällen bjöd på ett nöjesbesök. Konstaterade att det var grymt längesen jag var där sist, kanske ett halvår sen? Om inte mer till och med.
Blev lite efterfest, och framåt halv 5, 5 var vi åter hos Kristin. Tack mina vänner för en trevlig kväll.

Igår vart det en kaffe på stan med Henrik innan jag åkte hem till Kristinehamn, där kvällen blev luuuugn. Umgicks med min kära familj och hade det mysigt. Idag ska jag som sagt åka hem, halv två. För en gångs skull blir det x2000, skönt!





Nu ska jag ta en sväng med min favoritpromenadkompis, Smilla.
Hoppas på att kunna fiska fram lite bilder från helgen sen också.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0