Borttappad liten flicka

Sitter här och sneglar på Se upp för dårarna. Lite komiskt att det var en man som sa precis så när jag åkte till jobbet imorse. - Se upp för dårarna, dårarna stängs. Hade Vic varit med så hade han definitivt menat oss, men nu var hon inte det så jag antar att han menade dörrarna(?).

Igår tog jag hand om en liten flicka som tappat bort sin mamma i varuhuset. Hon fick följa med backstage på lagret, dricka lite vatten och äta banan medan jag ringde vakterna. Sedan fick hon stå bredvid mig och ta fram påsar till mig vid kassan när jag sålde skor. Efter en stund kom vakten, så han tog med henne och ledade efter mamman. Söt liten flicka det där, nästan så att man ville sno med henne hem. Hon kom till rätta iallafall, det var ju bra.




Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha de ska vara du gumman som ær så snæll! :D Miss you! pussupsss

2008-10-13 @ 09:24:05
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0