Working 8 to 8

Eller 20.30 för att vara exakt. Men nu sitter jag här, piggare än jag var när jag åkte hem. Ska nog ända ramla i säng snart, tänkte bara skriva lite först. Har trots allt inte uppdaterat på nästan en vecka!

Var hemma i Kristinehamn, och Karlstad i helgen. Tänk att man flänger runt så mellan massa städer. Men så är det när man bor på ett ställe, har många av sina vänner på ett annat, och familjen i en tredje stad. Var egentligen bara hemma för ett sjukhusbesök. Gick bra, fick x antal bedövningssprutor, sedan täckte dom mitt ansikte, och började skära, i gommen. Där låg jag i ca 45 min tills allt var klart. Gick bättre än väntat, får ta det lite lugnt med maten bara.
I lördags åkte vi in till Karlstad, jag och familjen. Jag och mammi shoppade lite. Fick med mig en tubklänning i något skinnliknande material, ett par spets leggings och en pälshalsduk/sjal. Sedan åkte jag hem till Kristy och umgicks. Kvällen spenderades på Blue Moon. En shysst kväll!



Inga bilder idag heller, jag är tråkig, jag vet.
Love & Godnatt
/ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0