Modell för en dag

Lite dåligt med uppdatering nu för tiden som ni kanske märker. Detta kan bero på att jag mestadels jobbar, eller för att jag helt enkelt inte har något roligt att delge? Jag jobbar nog mycket, eller vad tror ni? Men imorgon och fredag är jag ledig. Jobbar däremot helgen, vilket jag är lite ledsen över, eftersom att Sofia kommer hit på besök. Jaja, vad gör man när det inte finns personal som kan täcka mina pass? Sen är det lite sådär halvjobbigt att missa ett helgpass, det är då man verkligen tjänar pengar. Pengamässigt är det ju liksom 4 arbetsdagar som ryker när man byter bort en lördag och söndag. Nog om det.

Det ringde en kille till mig idag, från en fotostudio (?). Det visade sig att Jencine varit där med jobbet och fotats, och tipsat om mig, så imorgon ska jag och Vic sminkas, stylas och fotas gratis. Inget köptvång vad gäller bilderna, men man vet ju hur det där är. Kommer ju sluta med att man köper nåt, och då menar jag inte för att jag förmodligen kommer bli as snygg på bilderna, utan för att det känns löjligt att ha tagit upp deras tid, snyltat på deras smink, och fått stå i rampljuset helt gratis om man inte ens tänker köpa nåt? Ah, jag vet inte. Men det är ju så. Kan nog bli kul, hoppas jag.




Och vet ni?
Jag saknar värmen. Som på Kreta, det var grejer det.



Snart kommer hon hem min pärla.
Bra det, känner för att prata av mig lite :)



Se yaa!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hhih ska ni på samma jag var på :) Det blev en dyr historia för mig. kram kram

2008-11-13 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0