Homegoing

Sitter och väntar på papsen - ja, det är sant. Han är i Stockholm på jobb, så jag ska åka med honom hem. Hade egentligen bestämt mig för att stanna i Stockholm i helgen, men det blev ju så passande nu när jag kunde åka bil hem, rena lyxen ju.


Sitter och tänker tillbaka lite, på det gågna året.
Den här sommaren har varit en av dom bästa någonsin, samtidigt som jag har mått sjukt dåligt emellanåt. Det har hänt mycket. Jag och Henrik gjorde slut, samtidigt som jag tog mitt pick och pack och flyttade till Stockholm. Började på nytt jobb och fick verkligen en nystart. Hände massa saker på en gång, och det är väl egentligen först nu man börjat landa. Sommaren 08 är verkligen en tid som satt sina spår i mig. Jag är också så oerhört tacksam över att jag har den familjen och dom vännerna som jag har. En extra ros till min vän och sambo Victoria som alltid finns där. Och mamma som alltid kommer att vara den bästa.

Ni förgyller min vardag.



Avslutningsvis ett litet citat från min kära sambo.

- Faaan att vi inte har makarena på min iPOD nu, skulle vilja höra den
.
(okej, vi är inte så kräsna när vi är på vårt dansanta humör, men makarena? haha)

Vi ses i Karlstadsvimlet?
Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ses väll hos Smufft imorgon hoppas jag Emelie?:)

2008-11-28 @ 19:22:37
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Mickeey

miss you baby! vi måste ses under jul!!!!

2008-12-03 @ 16:22:33
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0