Familjehelg

Nu är helgen snart slut, och jag har haft det jättemysigt. I fredags var jag ledig, så mamma och Perra kom förbi på lunch, sedan åkte vi till Stockholms mässan och kikade lite. Åkte hem och gjorde mig iordning lite, sedan begav jag mig till deras hotel, för en fördrink med lite tilltugg (öl och chips). Sen gick vi till en restaurang och åt mat. Servitrisen spillde vin på Perra och bordet, haha stackarn. Men det var himla mysigt. Åkte hem till sängen sen. Jobbade på lördagen, så då kom dom förbi butiken och sa hej, vi åt lunch tillsammans. Mamma lekte papparazzi och fotade mig in action med argumentet "mormor måste få se". Turistvarning?! På kvällen blev det åter middag på ett mysigt ställe i Gamla stan. Helt enkelt en myyyyshelg!


Ikväll blir det lugnt och skönt, försöker vila bort min förkylning. Går sådär iofs, men försöka kan man ju alltid!



Love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för helgen vännen. Det var jättekul och trevligt att få se hur du har det med allt i Stockholm. Det är nu man undrar, vart tog "hallonmustiden" vägen? Helt plötsligt är du stor och klarar dig utan mammi! Oj! Fast jag kommer att klamra mig fast ett tag till.... Föresten så tyckte mormor att det var kul att få se kortet...Puss, saknar dig och älskar dig

2008-11-11 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0