Dreamteam

Var ett tag sen jag bestämde mig för att gå och lägga mig, blir inte av riktigt bara, hittar massa annat att pyssla med hela tiden. Har sovmorgon imorgon iallafall, jobbar stängning så jag börjar inte förns 12. Känns skönt faktiskt. Idag gjorde jag och Bea om massa i butiken, det är kul med exponering tycker jag. Dessutom ryktas det om att Rasmus från HK kan dyka in i butiken i veckan, så det är ju inget minus att vi har snyggat till lite om man säger så. Vår butik har tidigare fått kritik för exponeringen. Den är ju en av de största Scorett butikerna, så det finns sjukt mycket att jobba med. Det var väl delvis därför dom satte mig på att bli exponeringsavsvarig, för att någon ska ta tag i det. (och kanske för att dom ska ha någon att skälla på om det inte är snyggt?) Och det har jag gjort. Nu är det så fint så :) Vi ska allt visa dom vad vi går för! Har fått tillökning i personalstyrkan. Katarina, en av våra extratjejer har fått en 50 % tjänst i vår butik. Så nu kommer vi vara värsta dreamteamet i Skäris.


Imorgon kommer Lotta på besök hit, ska bli kul att träffa henne!!
Jaja, nu ska jag sova.
Love & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0