Teoriprovet avklarat!


image83

YES, har precis klarat teoriprovet!
Skönt, nu är det bara uppkörningen kvar eftersom jag gjorde halkan under dom två veckorna på intensivkuren. Jag är glad helt enkelt. Känns skönt att ha den där nedrans teorin ur världen.

Det är alltså därför det varit dålig uppdatering på sista tiden, har haft tankarna på annat i annan ort. Och det har varit mycket givande. Kan verkligen rekommendera en intensivutbildning!



- Helgen då ;

Kom hem från Årjäng i fredags, blev en lugn kväll framför tvn. På lördagen var det fint väder, så jag, Henrik, Kristin och Thomas åkte ut till Skutberget och åt glass och solade lite. Kvällen såg ut att bli riktigt lyckad med grillning och fest. Dock fick kvällen ett oväntat, och inte alls bra slut. Sällskapet gick till Koriander. Vi dansade och hade trevligt som vanligt. Henrik försvinner, och jag får en konstig känsla i magen om att nåt är fel. Gick runt och tittade efter honom men vi kunde inte se honom. Efter ett tag ringer han och säger "Emelie du måste komma ut, jag är helt blodig". Jag springer ut, och där står Henrik totalt nerblodad med två poliser. Nån jävla idiot har vänt sig om i barkön och gett honom en smäll så att han flyger i golvet och tuppar av. Näsan är knäckt och en bit av tanden utslagen. Som tur var fanns vittnen som kunde peka ut killen som gjorde det, och polisen plockade in honom. Avskyr sånt där oprovecerat våld. Jag och Henrik åkte till akuten och där satt jag vid sjuksängen till 09 på morgonen. Henrik fick åka upp till en avdelning med dropp. Åkte hem och sov ett par timmar, för att sen åka tillbaka till sjukhuset, men då fick han komma hem. Nu ska han tillbaka på torsdag och knäcka rätt näsan, uuh!

Ingen vidare trevlig natt om man säger så.
Lite bilder ifrån kvällen kommer här iallafall;



1. Henrik
2. Therese & Jag
3. Två killar, Thomas och Kristin


Fick föresten en skinnväska av farmor när jag var där, en röd/brun stor. Gillar den skarpt! Den är perfekt när man behöver ha med sig mycket grejer, för den rymmer mer än vad den ser ut att göra. Check this out ,

image84


Nu har jag skrivit tillräckligt för den här gången. Ska åka hem till mamsen och köra bil. Köra, köra, köra, köra så att jag blir helt safe!

over and out,
Love


Kommentarer
Postat av: Malinskan

Åååh! men emelie GRATTIS! :D Vad kul!!

jag avskyr med de där idioterna! Hoppas att henrik mår bättre. Hans näsa blir nog fin igen ska du se:) Är du tillbaka i Karlstad nu så man kan ses kanske?:)

Puss!

2008-05-28 @ 18:53:30
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh! men emelie GRATTIS! :D Vad kul!!

jag avskyr med de där idioterna! Hoppas att henrik mår bättre. Hans näsa blir nog fin igen ska du se:) Är du tillbaka i Karlstad nu så man kan ses kanske?:)

Puss!

2008-05-28 @ 18:54:06
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0