Studentbilder

Tänkte skriva några rader innan jag kryper ner i sängen. Är hemma i Kristinehamn nu, åkte hit efter jobbet. Ska dock tillbaka till Karlstad för att jobba eftermiddagen imorgon, sen ska jag hit igen. Emsan goes pendlare igen? Njae, men just nu vill jag vara hos mamsen eftersom jag ska bort i två veckor sen. Dessutom är inte Henrik hemma heller, så det är tomt hemma i Karlstad. Trivs mer med lite folk (och en vovve) omkring mig.

Igår var det relativt lugnt. Jag och Kristin satte oss vid vattnet och snackade i solen. Sen kom Thomas och hämtade oss, och vi åkte hem till dom och grillade. Riktigt härligt! Sen kollade vi på det där programmet där man får svara på massa frågor, där lögnedetektorn avgör om man talar sanning. Ni vet kanske? Hur som helst tyckte jag grymt synd om tjejen vars kille svarade att han varit otrogen, att han tyckte att kompisens flickvän var snyggare än henne, att han ville att hon skulle skaffa silikon osv osv. Jag skulle bara rest mig upp och gått! Usch.


Fick lite pics idag. Hade beställt ca 130 stycken från internet. Massa studentbilder m.m. Tog mig äntligen i kragen och framkallade massa. Så någon dag i veckan ska jag nog sätta mig och fixa till mitt fotoalbum som jag köpte för läääääängesen. Men nu har jag ju som sagt till och med bilder att klistra in, yey!

image75
Morfar grattar mig på studenten


Nu blir det sängen,
Sov gott vänner!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0