Sommar feeling

Hade inte bloggen varit offentlig hade jag skrivit av mig en hel del nu. Iofs är själva grejen med en blogg att andra ska kunna gå in och läsa, men ändå, det finns tankar och känslor man inte alltid vill dela med sig av. Därför väljer jag att inte göra det nu.

Igår vart det utgång. Tog bussen hem till Micke, vi satt ute (!) och drack bål på altanen, det var mysigt. Lite sommar feeling sådär. Efter en trevlig förfest åkte vi in till stan, där majoriteten av folket styrde kosan mot nöjes. Men för mig slutade det på Koriander. En viss händelse drog ner kvällen, men utöver det var det en bra kväll. Efter krogbesöket mötte jag Stefan. Vi gick och köpte mat, och satte oss på en mur och åt, och snackade. Andra kvällen på rad som vi slår våra kloka fyllehuvuden ihop och äter. Fick bevisat för oss att staden är grymt liten. Folk har visst glömt att jag redan har pojkvän, och tror numera att vi har ihop det. Stefan är en vän sen flera år tillbaka, men ni kanske inte visste det, att även jag har killkompisar? Hade iallafall en grymt trevlig kväll. Alla mina vänner gjorde min kväll igår. Älskar er allihopa :)


Idag har det varit lugnt, lite för lugnt. Jag och Kristin ska snart gå ut på picknick, härligt va? Vi ska sätta oss nere i hamnen på en brygga och snacka tjejsnack, ni vet sånt där prat som man bara kan ha med vissa? Så ser planerna ut alltså. En film ikväll också kanske. Imorgon blir det jobb iallafall, och efter dagens slut ska jag hem till mamma. SAKNAR henne jättemycket. Har inte varit hemma på länge nu!


Nu ska jag kila ner och inhandla lite frukt till vår picknick.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0