Solbrännan får pluspoäng

Klockan är 18 och det är fortfarande 23 grader varmt ute. Är det inte fantastiskt härligt? Har försökt få lite solbränna idag. Men eftersom jag är så grymt blek från börjar så går det lite trögt. Denna höst/vinter/vår blev det inte många besök på Solarieöarna inte. Men nu får vi hoppas att värmen håller i sig så att man kan bli lite vår- och sommarfräsch. Det jag gillar mest (eller iallafall väldigt mycket) med sommaren är just brännan! Tänk vad mycket snyggare man känner sig när man har lite färg. Alla kläder gör sig liksom bättre på kroppen då.

Pysslade lite med mitt fotoalbum förut. Hann komma till champagnefrukosten, men sen tog limmet slut, så jag kunde inte klistra in fler kort. Blir iallafall himlans fint!

Nu ska jag och Smillan ta en promenad i skogen, det tycker vi om, hon och jag.


Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hallå tösen min! är du hemma i kristinehamn nått i helgen ? Puss

2008-05-08 @ 08:30:13
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0