Picknick i sommarvärmen

Denna ljuvliga värme gör en på så bra humör. Det känns som att jag skulle kunna gå med på vad som hellst (nästan) för att den skulle stanna kvar.

Jag lånade en cykel på torget, tycker att det är shysst att man får låna en helt gratis, bra Karlstad! Sen mötte jag Kristin och Frida som satt så snällt i cykelkorgen. Grabbarna körde speedway så vi skulle ut och kika på dom, och passa på att ha lite solpicknick också. Så vi köpte med baugetter till oss och killarna och trampade iväg. Hann dock inte se så mycket eftersom dom slutade tidigare än väntat. Så jag, Kristin, Henrik och Thomas satte oss på gräset i solen och åt och solade oss lite, det var trevligt. Nu är jag hemma, passade på att dammsuga/skura golven och städa toaletten i denna hetta (!!)

Ikväll ser planerna ut som så att vi ska grilla lite, och dricka lite öl/cider/vin beroende på vad man föredrar. Vi har dragit ihop ett gäng som ska sitta ute någonstans på en filt (kanske flera filtar) och ha det allmänt trevligt. Låter helt okej va? Kan tänka mig att det är fler som tänker göra så, en dag som denna. Det är kul att folk börjar visa sig ute iallafall.
Ibland undrar man vart alla tar vägen under vinterhalvåret?

Nu ska jag dricka ett STORT glas vatten, äta lite vindruvor, och sen duscha. Jajjemen! Ha en fin kväll gott folk,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0