Konsultfest

Då var man matad, färdigjobbad och klar för idag. Ska snart kila ner på stan och möta Kristin & Therése. Kanske man kan hitta nåt trevligt att ha på sig ikväll. Ska nämligen till nöjes och käka samt bowla med jobbet (Inte Löfbergs Lila som jag jobbar på, utan Adecco som jag är anställd av). Blir nog trevligt tror jag! Är dock kass på bowling, men någon måste ju förlora också, så jag tar väl frivilligt på mig den rollen då ;)

Imorgon bitti åker jag till Stockholm. Ska bli grymt kul att träffa Vic igen! Nu var det en månad sen vi sågs igen, herregud vad tiden springer iväg.

Yeye, lite snabb uppdate bara. Ska kila,
Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa Vicky från mig:D Ja det är lite enformigt om man säger så! men hon jag jobbar med är underbar så det är bara kul! :) Du har hur mycke jobb du vill i sommar typ va?;) Ja men till veckan ska vi ses:D det tycker jag att vi ska boka:)

2008-05-29 @ 21:34:13
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0