För ett år sedan

Sitter här och tänker på denna tid för ett år sedan. Då var jag och mamma i London tillsammans! Får nästan rysningar i kroppen, vill verkligen tillbaka. Pratade om att det vore kul att åka dit igen. Kanske nästa vår eller så? Vi får se. Men det var riktigt kul iallafall. Jag och mamma har - förutom ett mycket bra mor&dotter förhållande, också väldigt trevligt på vänskaplig nivå. Mamma är definitivt en av mina bästa vänner. Älskar henne för det!

1. mammas och mitt städade hotellrum
2. mamma i Notting Hill
3. Vi var på musikalen We will rock you
4. Jag vid Piccadilly Circus





Nu sitter jag hemma i Karlstad igen. Tog två bussen, var framme strax före tre. Sprang in på Glasögonmagasinet och hämtade linser åt mammi. Tog svängen förbi jobbet och lämnade pengar för Sport bhn som jag beställt genom en kollegas dotters klass. utbytte lite meningar med Jennie, och passade även på att utnyttja postrummet lite. Sen kom Kristina springandes med princesstårta i högsta hugg, som vi tydligen fått av Tryck. Så när jag ändå var där tog jag mig en tårtbit och en kaffe och tjatade lite till med Jennie. Sen gick jag hem, och nu är jag alltså hemma.

Ikväll vet jag inte vad det blir riktigt. Henrik kommer väl hem från golfbanan om ett tag, får se vad vi gör då. Vore mysigt att grilla lite. Köpa med sig en engångsgrill och gå och sätta sig på nåt trevligt ställe, med filt och allt.


Nu ska jag iallafall packa upp väskan, har inte hunnit (eller tagit mig tid till) det än.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0