Bowling med brorsan

Back in Charlestown again. Kom hem igår, tog en lugn hemmakväll med Henkisen. Skönt dessutom att sova i sin egen säng, och bara vara hemma. Fast det är trevligt hos farmor och farfar i Årjäng också, dom är så söta så. Frukosten står serverad varje morgon, middagen på bordet på kvällen, och matlådan blir fixad varje dag.

Går iallafall bra för mig, går verkligen framåt, (För er som inte vet går jag en intensivkurs för att få körkort). Jag är på gång, jag är laddad, och jag är grymt tänd. Vill verkligen ha körkort nu! Det är värt varenda krona om det bara går min väg nu. Ohja ohja.

I eftermiddag blir det bowling med brorsan. Han fyllde år i måndags, så jag ska bjuda honom på en bowlingomgång, och sen ska vi käka nåt. Vad vet jag inte, han får bestämma. Ikväll blir det kanske utgång, det märks. Vädret är ju inte på topp direkt (tittade precis ut genom fönstret - snöblandat regn!).

Vaknade förövrigt klockan åtta imorse av att Henriks mobil ringde. Gick upp, käkade frukost och duschade, gjorde mig iordning osv, och kilade ner på stan. Glömde paraflaxet men tänkte att det gick bra eftersom det bara duggade. (Jag har alltid ett i väskan i vanliga fall, inte inte idag, såååklart.). Men icke sa nicke, hann inte komma mer än runt hörnet så började det spöregna, såg ut som en slickad katt när jag kom fram, uuh! Gillar inte regn. Inte när man ska vara ute och gå iallafall.


Ska fixa till mig lite innan jag ska träffa lillebror.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0