Tvätten avklarad

Nu är tvätten ren, fin och struken. Skönt att ha det avklarat, för denna gång. Tyvärr var det inte sista gången jag tvättade dock. Tänkte att jag skulle packa lite snart, så att det är klart. Åker som sagt till Stockholm imorgon för att fira födelsedagen samt träffa Vicky. Ska faktiskt träffa Cine också, det var inte igår. På tok för längesen vi sågs nu. Ser fram emot en toppenhelg!

Ska träffa farmor och farfar en sväng idag också, för att få mobilen. Sen ska jag springa till apoteket för att hämta ut sprutorna jag beställt. Kristin ska få äran att ta den på mig idag! Och jag tror minsann att hon tycker att det ska bli KUL! Haha, det tycker inte jag iallafall, men jag måste. Men det är ju bra att det kan roa någon! ;)


Får passa på att tacka mina kära kollegor på Adecco för det fina "grattis i förskott" kortet jag fick idag. Ni är bra söta ni!



Dax att laga lite mat,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0