Trevligt möte i Göteborg

Skulle egentligen bara kolla mailen när jag kom på att det kanske är dax att uppdatera lite. Om det nu är någon som är intresserad av vad jag har för mig? (vilket jag egentligen struntar i eftersom det var ni själva som klickade er hit).
Dagen har bjudit på jobb. Utför ett uppdrag åt SJ så jag åker emellan Karlstad och Göteborg. Idag hade jag 3 timmar ledigt mellan avgångarna så jag passade på att ta en fika med Soffan som numera är bosatt i Götet. Trevligt att se tösen får jag lov att säga. Och vem vet, kanske hinns det mer fler mystiska möten under veckan!? You never know. Imorgon har jag iallafall tagit ledigt eftersom mamsen fyller 50 år. Oh ja, åren spriger minsann iväg. En annan fyller ju faktiskt 20 i år, (om ca 3 veckor för att vara specifik).


- Men vem hade kunnat tro att denna snyggingen fyller 50 bast?

image52¨




Men nu blir det sängen för min del, sov gott;
Love


Kommentarer
Postat av: Malinskan

Ja snart är du gammal Emelie;) Men jag är ju inte långt efter så jag ska nog inte säga något! :D Låter som ett kul jobb:)

2008-03-04 @ 21:50:51
URL: http://l0mina.blogg.se
Postat av: Michaela

Tjallahopp min førra roomie ;D
Grattis i førskott om ja glømmer bort ! =)
Jobbar du heltid før sj eller ? kul isf :) Kram

2008-03-05 @ 09:15:14
URL: http://citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0