Trasig mobil pga idioter!

I torsdags var det ett efterlängtat möte med Vic. Hon kom hit, vi tog ett par glas, och kilade ner till staden där Arena blev vår dejt. Vanligtvis gillar jag inte Arena, men när det är studenttorsdag är draget (och folket) betydligt mycket flashigare. Vi träffade Martina och Kajsa, vilket också var trevligt. Himlans bra kväll, som dock inte slutade lika bra. Blev förföljd av några killar hela vägen hem, vilket gjorde att jag fick springa sista biten till porten. Ringde Henrik och låste upp samtidigt, vilket resulterade i att jag tappade min mobil i backen. Nu funkar inte mikrofonen sådär vidare värst, inte alls faktiskt. FAN, om man får skriva så, och det får man. Idioter! Ska skicka in den på lagning. Får se om dom går på min "jag vet inte vad som hänt" replik. Men å andra sidan är det inte en enda repa på den. Jag har behandlat den som en liten princessa ändå sedan jag fick den, blev dessutom inte en enda skråma igår. Phu!

Igår var det slappt, mycket slappt. Gick på stan med Vickan, käkade pastasallad och inhandlade min en kalender! Läste du den raden ordentliget mamma? JAG HAR KÖPT EN KALENDER! Haha, det var behövligt. Sen åkte vi hem till hennes mor och åt tacos och kollade på Let's Dance med hennes familj, mys! Tog sedan partybussen hem. Och ja, det skulle kunna vart en partybuss. Busschaffisen, en ung sådan spelade discomusik på högsta volym, så att till och med sätena vibrerade. Ja, vad gör man inte för att liva upp tillvaron?


Ikväll blir det utgång, ses på stan!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0