Simning

Idag drog jag och Malin till badhuset och simmade, hade nästan glömt bort hur skönt det är! Man blir trött på ett behagligt sätt. Sedan åkte vi hem till mig och drack kaffe, eller jag drack kaffe, hon ville bara ha vatten. (tro mig, jag försökte med thé också, men hon ville faktiskt bara ha vatten). Dessutom bjöd hon på bullar som hon tagit med sig. Mycket goda enligt mitt tycke! Vi satt och tjatade några timmar, och sedan åkte hon hem till sitt.

Nu har jag precis ätit, sitter och snackar med lite folk på msn, tidsfördriv så att säga? Ska ner på stan med Martin snart, han ville ha lite kvinligt råd, och självklart får han väl det.


Dax för mig att kila,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0