Luuuugnt

Nu har jag precis kommit hem. Slutade jobba klockan fem, Henrik hämtade mig, och sedan åkte vi och handlade lite. Tvättmedel, sköljmedel bland annat. Varför ska alltid sådana saker ta slut samtidigt? Sån oerhört tråkig kostnad enligt min mening! Imorgonbitti har vi tvätten mellan 06 och 10. Verkligen behövligt nu känner jag.

Ikväll blir det en lugn kväll med lite mat och film. Tänkte kika på Mastermind ikväll, såg premiären när den gick på bio, och den är helt klart den bästa Wallandefilmen. Mitt huvud dunkar lite lätt också, blir inga överansträngningar ikväll inte, no way!

Saknar mammi, måste hälsa på henne i veckan.
over and out;
Love ems

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:31:33
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se
Postat av: Michaela

Jadu kæra emelie, du vet ju hur adecco funkar. ringde lars før EN månad sen och bad om semesterersættningen, och han sa att den skulle komma om en eller två veckor... døk den upp. nej! ringde igen i fredags o han tyckte att de va vældigt konstigt att den inte hade kommit.. så ja vet inte vart den ær, men tro inte att den dyker upp sjælvmant, du får ringa o tjata som ett svin. :) Jævla idioter, jag ær liksom apfattig ! =)
Mja de va ju dumt, du får la åka hit nångång iaf ! =) Pusss

2008-03-10 @ 09:46:04
URL: http://citrondoft.blogg.se
Postat av: Michaela

Pratade med lars nu och dom kommer på fredag, ring nu också så kanske du får dom på fredag ? :)

2008-03-10 @ 15:45:16
URL: http://citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0