Islandshästar och tåg

Minsann minsann, nu har jag inte varit här inne och skrivit av mig sedan i måndags. Tiden går fort när man har roligt, och mycket att göra - men jag klagar inte. I tisdags tog mamsen ett steg närmre sin pension (fast hon är forever young ändå). Snygg, sexig, inte singel och 50 år. Först blev det champagnefrukost med något som skulle vara chokladdoppade jordgubbar, men som inte riktigt såg ut som det. Men som Perra så fint uttryckte det "Fasen, det är ju familjen Carlsson som är in farten, allt blir inte så bra". Vi överraskade med en dag bestående av islandshästridning, vilket mamma uppskattade eftersom hon är en hästtjej i grunden. Mycket mysigt! När vi kom hem var huset fullt i folk, så vi käkade tårta och lite annat trevligt. Efter det tog jag bussen till Karlstad eftersom det väntade jobb dagen efter, dvs igår. Och när jag ändå var i Gbg passade jag på att träffa Emma, var på tok för längesen vi sågs. Tog en sallad och snackade lite. Råkade få med mig ett par jeans hem också, men det var behövligt!

Nu har jag precis kommit hem från en synundersökning, och funderar på hur dåligt man kan se egentligen? Jag är snart blind. Och då ligger det ingen ironi i den meningen, jag ser som en kratta! Men så kan det vara.

Nu ska jag fixa mig en kopp kaffe, sedan ska jag städa lite. Uppdate later!
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, ja du emsan! :) här har det hänt grejjer.
Jag trivs som fisken i vattnet. Vi har världens underbaraste lägenhet, och allt är superbra!
Jobbet är dock inte sådär jätte kul, men funkar nog bättre näg jag kommit in i det, ska på en intervjuv på ett stort fik imorgon också, får se om jag jobbar på båda ställena! :)
Inflyttningsfest i helgen om du har tåget förbi Oslo! ;) Puss

2008-03-06 @ 21:28:22
URL: http://citrondoft..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0