Intensivkurs

Äntligen har jag fått napp. Nu har jag bokat in mig på en intensivkurs för körkort på två veckor. Så om ett tag får även jag vara stolt ägare till det rosa kortet. Om allt går som det ska vill säga, men det tror jag nog. Bara jag ger mig fan på det så. Eftersom det var näst intill omöjligt att få tid i Karlstad blev det Årjäng faktiskt. Men det blir perfekt det eftersom farmor och farfar bor där. Känns skönt att ha det inbokat, även om det är några veckor kvar.

Idag var jag på vårdcentralen och tog mina regelbundna prover. Gick bra, sköterskan var duktig på att sticka så det kändes knappt. Börjar bli riktigt duktig på att ta prover nu. Har till och med kommit till stadiet då jag inte ens behöver berätta att jag är spruträdd, haha! Inte illa va? ;)
Ikväll blir det lugnt, ska nog hem till Martin och hänga lite. Och imorgon är det bara en dag kvar tills jag åker till Stockholm, och tills jag fyller 20 år. Får bli en systemdebut på lördag, eftersom det är stängt på fredag. Menmen, en dag för sent, vad gör väl det?

Over and out,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0