Hockeykväll

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men jag har bara haft noll ork för det. Mått lite halvkrassligt och vilat upp mig lite hemma hos mamsen i Kristinehamn i veckan. Alltid mys att bli omhändertagen av mamma lite!
Idag var sista upplärningsdagen på jobbet, så på tisdag ska jag vara där själv. Lite nervöst men ändå superkul. Får väl se hur det går. Känns iallafall bra i nuläget.

Förra helgen spenderades som sagt i Stockholm hos Vic och Patrik. Födelsedagen, dvs fredagen blev det kalas. Hamnade på Berns, trevligt ställe faktiskt. Lördagen bjöd också på fest. Gjorde även min systemdebut, och jag behövde minsann inte visa leg (!!), haha. Så kan det va, där gissade han rätt med en dag till godo, grabben i kassan. Bra gjort! Sen träffade vi Cine och Kicki, förfestade lite hos Cine och drog vidare till stan. På söndagen var vi överraskande nog i väldigt bra skick. Skönt det när man skulle åka buss i 4 timmar och 10 min.

Ikväll då; hockeykväll ikväll. Inte för att jag är så intresserad, men Henrik får besök, så det blir jag och grabbarna ikväll. Och imorgon skulle vi egentligen haft kalas för mig (eftersom vi inte haft det än, då familjen var bortresta förra helgen) men eftersom farfar blivit dålig fick vi skjuta upp det. Är lite orolig för honom, han har verklien varit en olycksfågel på sista tiden, hoppas att han blir bra snart!!


Nu ser jag att maten är serverad, så jag kilar.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0