Full rulle

Började jobba 06 imorse. Hade två timmar ledigt i Gbg så jag slog mig ner på ett café med en latte och en keso/räkbaugette, samt en bok. Ringde några behövliga samtal, och sedan hade tiden sprungit iväg, det var dax att jobba igen. Kom hem klockan 14 och halvsprang till nästa jobb. Upplärning på ett receptionist/växel jobb där jag förmodligen ska jobba lite extra. Var hur mycket som helst att lära sig, men tjejen som ska lära upp mig var supergullig så det ska nog gå bra, hoppas jag. Klockan 16.30 knatade jag äntligen hemåt. Ikväll blir det nog lite tv-tittande. Ska upp tidigt imorn också, så inget uteliv för mig ikväll inte. Inte imorgon heller för den delen. Man vill ju vara pigg och glad när man jobbar.

Nu ska jag slänga mig i duschen så att jag slipper den proceduren imorgonbitti. Alla insparade minuter är tacksamma på morgonen! oh ja.


Ni får ha en trevlig kväll allesammans.
Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0