Bort med kylan tack!

Kom hem från Martin för en timme sen ungefär. Tog svängen förbi Hagan och handlade lite. 150 spänn, och vad köpte jag egentligen?!, ingenting i princip. Fasen vad dyrt det är att handa. Hade iallafall trevligt hemma hos Martin förut. Snackade, kollade på tv och lagade mat, (inte jag, Martin lagade mat). Blev bjuden på kött, pommes och kantarellsås. Vilken mästerkock han är grabben!

Men nu är jag som sagt hemkommen. Ska lägga mig snart, orkar inte hålla mig vaken tills Henke kommer hem från Göteborg. Dröjer nog minst 2 timmar till gissar jag på! Imorgon ska jag träffa farmor och farfar en sväng. Ska få låna farmors nya mobil eftersom dom tycker att det är så viktigt att ha en bra/fungerande mobil. (Min fungerar ju inte så jag har Henriks gaaaaaaaamla nalle). Ska få låna farmors tills min är lagad. Ni är bra söta ni.

Fick med mig en sjal/halsduk ifrån staden förut, den kommer göra sig fint till min skinnjacka, som jag hoppas på att få börja använda snart. Om bara den förbaskade kylan försvinner någon gång. Snöade till och med lite lätt nu när jag gick hem. Hallå, vart tog våren vägen?


Ska hoppa i sängen och leka med John Blund,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0