Stockholm maraton

Sidär ja. Nu är jag hemkommen ifrån Stockholm. En riktigt trevlig helg får jag lov att säga! Eftersom jag åkte 06.04 i fredags hade jag hela dagen i Sthlm tillsammans med Vic. Vi strosade på stan och shoppade, sedan köpte vi med oss lite mat och satte oss i en park och hade det trevligt. På kvällen mötte vi upp girlsen och drack lite. Sedan blev det utgång. På lördagen solade vi lite, sedan åkte vi för att titta på när Vickys mammas sambo sprang Stockholm maraton, vilka hjältar förövrigt som pallade det i den värmen! Vi stod och hejade på honom båda varven, och emellan det satt vi med Patriks kompisar och picknickade i solen. Riktigt härligt! Sedan åkte vi hem till Vic och duschade och gjorde oss iordning, åkte sedan tillbaka och mötte upp Cine och hennes två vänner, sedan kom även Stephanie och joinade. Gick till Ett ställe (det heter så) och dansade av oss rejält. En hel lyckad kväll.

På söndagen blev det bara slappt i Sumpan, vi köpte med oss en varsin sallad och gick och solade. Skönt att man börjar bli lite brun också! Sammanfattningsvis, en jäkligt rolig helg! Lite bilder kommer förhoppningsvis inom en snar framtid.


Nu är jag i Kristinehamn. Har varit på jobbmöte med mat osv, helt okej. Lite mycket tjat bara, men annars så! Funderar på att åka hem till Karlstad en sväng imorgon och fylla på resväskan med kläder. Börjar ju jobba i Krhamn på fredag, och sen kör jag hela helgen, samt nästa vecka. Så det kanske är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ett ställe. va du hänger där då ! :P

Ska vi ses när jag kommer till krhamn inte denna helg men nästa, under studenten? ! :) puss baby

2008-06-03 @ 08:27:10
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Citrondoft

JAA! ja ær deprimerad før att jag ær hemma.

Vi va øverallt !! va ni på Adetorium eller ?

Det va coooolt ! :D åh fyfan, vi funderar också på o dra igen, men vi kommer nog aldrig ha så kul som num, eftersom vi træffade dom dær på hotellet, o de lær vi inte gøra igen! :)

Ah men ja menade inte denna helg utan den efter ? Pusss

2008-06-03 @ 11:17:45
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0