Sommarvärme

Hot hot hot är det ute. Skönt iofs att det blåser lite mer idag än det gjorde igår. Iallafall är det skönt när man ska ligga hemma på min gård och sola, där det är totalt vindstilla. Har som sagt legat och solat lite till och från idag, försökt få lite färg. Dock orkar man inte ligga och pressa allt för länge i den hettan. (och nej, jag klagar inte. Jag älskar sommarvärmen). Hörde dessutom att vädret skulle hålla i sig hela helgen också? Eller har jag fel? Vore ju trevligt om det kunde göra det. Jobbar visserligen, men det är ju faktiskt trevligare att ta sig till jobbet om det är fint väder.

Har precis lagat mat till mig själv och mina systrar, och planerna just nu ser ut som så att jag ska ta mig en promenix med Smillan i skogen. Enda stället där det inte är så varmt för henne + att hon gillar att springa lös där. Efter det ska vi åka till skärgårn och äta mjukglass. Och sen på kvällen blir det till att transportera mig till Karlstad. Ska tillbringa natten där, kanske dagen imorgon också?


Simma lugnt,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0