Min snygga spygröna outfit

Har varit mycket jobb denna helg. Minst 10 timmar om dagen. Fast jag gillar att jobba, så jag klagar inte. Dock skulle jag kanske önska att man kunde ha tid att ta rast, men oftast blir det faktiskt lunch på stående fot. Men det är väl lite charmigt det också!? Är dessutom as snygg när jag klider runt i min limegröna alt. spygröna t-shirt och gör reklam för Kristinehamn. Jajjemen, det står Kristinehamn fett över bröstet. Ibland har jag även en ljusrosa, samma princip där, Kristinehamn i fokus. Kan även hända att jag kallar mig själv Ung Stark och Vacker. (En tröja uppkallad efter att Kristinehamn blev Sveriges ungdomskommun -07, och KFUM som jag jobbar för var med och drev på det.) Så, nu vet ni hur jag ser ut.


Imorgon har jag det fint, sovmorgon lääääääääänge om jag vill. Men det vill jag inte eftersom jag har en liten vovve att ta hand om, och känner jag henne rätt vill hon inte sova lite länge som jag vill. Skönt iallafall att jag inte börjar förns 16, dvs bara 6 timmar imorgon. Känns som att mina fötter uppskattar det!



Nu ska jag faktiskt dyka ner i sängen. Blir med uppdates imorgon!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0