Midsommarfirandet, över förväntan

Midsommarfirandet blev riktigt lyckat i år. Var i en stuga, ca 30 personer. Kom dit vid ca 16. Minglade runt en stund. Vädret var helt okej också, solen tittade till och med fram endel. Sedan vankades det midsommarlekar. Lite olika staffeter och så. Mitt lag; midsummer dream team kom på andra plats. Inte helt illa! Sedan vart det grillning kubbspel och dans runt midsommarstången. Framåt ett var det full rulle med galen dans på verandan, haha. En grymt rolig kväll och natt faktiskt. Jag och Henrik ramlade väl in hemma i haga vid en halv fem. Och då kändes det till och med som att natten kunde varit vår en stund till. Hoppas att ni hade lika kul som mig!?


Idag har det dock varit slappt. Henrik var inte riktigt i sitt finaste skick idag, men vid fyra tiden fick jag med honom ut, och vi letade oss till Skattkärr där Thomas och Kristin fixade med hennes bil. Åkte och handlade lite och installerade oss framför en film med lite gott att äta. Nu blir det sängen, känns helt rätt!

Sleep well,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0