Lovely lipgloss

Sitter och slappar i Vics och Patriks soffa i Sumpan nu. Gjorde stan förut. Fick med mig två par skor, en tröja, tre läppglans (rea på smink, och alla som känner mig vet att jag missbrukar läppglans). Köpte även ett armband och en ring, och lite annat småkraffs. Sedan tog vi ett break på ett fik. Och jag konstaterade en sak, alla saker som man tycker är så billiga bildar en ganska stor summa när man slår ihop dom. Är nöjd över mina inköp idag iallafall, speciellt ett par skor. Bruna läder sandaler, gladiator. Jajjemensan!

Imorgon ska jag på möte klockan 10 inne i stan, hoppas att det går bra. Har inte hunnit fundera så mycket på det, allt gick ju så fort. Men vi får la se vad som händer. Nu ska jag kila in i badrummet och kolla hur Victorias hår blev, hon har nämligen precis tvättat ur hårfärgen ur utväxten som jag kladdade i precis. - Får jag sova på balkongen eller inomhus inatt? Det återstår att se.




Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0