Fler av mig tack

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan jag ska kila iväg till bussen. Det är ju som sagt ett himlans flängande på mig. Ibland önskar jag nästan att det fanns flera av mig. Samma jag, fast ändå flera. Tror dock inte att det är så lätt att fixa det.

Dagen har varit lugn. Faktiskt väldigt lugn, känner mig lite hängig, så det har varit en hemmadag i soffan idag. Slumprat till en gång eller två. Hade tvätten imorse också. Klockan 06 till 10. Eftersom vi alltid är så planerande jag och Henrik så bokar vi alltid i sista sekund, så då får man ta sådana tider. Kruxet med vår tvättstuga är också att vi har datastyrt bokningssystem, och har man inte "checkat in sig" vid tvätten inom 15 min från starttiden så tas den automatiskt bort. Helt sjukt faktiskt. Så även om man bara vill köra en tvätt så måste man alltså upp vid sex. Härligt va?


Tänkte visa en bild på en söt klänning/tunika som jag köpte igår, men jag orkar inte lägga in bilden på datorn. Så oengagerad är jag idag.

Dax att kila,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0