Firade med korv och öl

Nyss hemkommen från en liten picknick. Jag och Henrik gick iväg med filt och engångsgrill för att grilla lite korv. Nicke och Lars kom förbi och joinade oss i korvätandet. Slank även ner en kall öl. Lite firande för att jag fått körkort skulle man kunna säga. Känns så grymt skönt att jag äntligen har det. Till veckan kommer mitt lilla rosa som ska inta plånboken. Vet dock att jag glömde (?) e:et i slutet på Emelie, när jag skrev namnteckningen. Av ren nervositet kanske? Ett sådant där ilandsproblem som man kommer störa sig på, haha! Men men, så kan det gå. Är iallafall grymt stolt över mig själv. (Fast mamsen är nog mest stolt?!)

Ska gosa ner mig i sängen, och se på tv med Henke. Inatt behöver jag nog inte drömma om att jag har uppkörning 50 gånger som jag gjorde häromdagen. Men drömmen gick ju i uppfyllelse iallafall, I made it.

Love ems


Ungefär på den nivån är jag idag ;

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va gött!

Jo Skåne var tipp topp:) Lite för kallt tyckte jag, fast det gäller väl hela Sverige. Och du jobbar och står i? Trivs du?:) PUSS

2008-06-25 @ 18:43:12
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0