Fina dagar i gott umgänge

Jag får väl, som jag gjort så många gånger förr be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Mycket jobb, mycket att göra + lite ork är orsaken. Sorry! Helgen, samt dagarna innan helgen har iallafall varit mycket roliga. Ska försöka sammanfatta lite kort, både för min och er skull.

Torsdagen var fin i tillsammans med mina vänner Victoria, Sofia, Stephanie, Sophie och Peter. Vi var hemma hos Vickan och drack, snackade skit och dansade. Gick sedan till Ankan för att dansa lite till. Satt i en bra stund och väntade på bussen, som vi sedan insåg inte gick. Tog taxi hem till Vickan där vi två satt och snackade och åt toast. Vaknade på tok för tidigt dagen efter med huvudvärk av att hennes familj kom inströmmande (de hade varit på Kreta dom lyckosarna).

Fredagen tillbringades tillsammans med Henkisen. Vi gick till Arenas uteservering ock käkade mat. Kycklingfilè toppad cheddarost och soltorkade tomater, grillade grönsaker och bakad potatis. Mums! Sedan gick vi hem och såg på film och hade det allmänt mysigt.

Lördagen innebar jobb och sedan en utekväll med Michaela och gänget. Faktiskt riktigt trevligt. Är ju inget fan av Kristinehamnsutgång med ela såg till att det blev shysst. Har dock inte så många bilder från kvällen. Men ifall Mickan av någon andledning läser här så kan hon ju kanske lägga till kvällens bilder i vår delade mapp på msn? ;) Thanks babe.




Nu är jag i Karlstad iallafall. Har träffat Kristin och varit på sjukan, och nu ska jag och Henrik titta på Irene Huss nya film som vi laddat hem. Ha en fin kväll, Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

HOla baby!

Ah, när jag funnit min sladd till kameran ska jag det gumman! du får nöja dig me de på facebook och blogg ! :) pusspusss

2008-06-17 @ 22:00:52
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0