Ett möte i huvudstaden

Idag bär det av mot huvudstaden. Ska på jobbmöte imorgon, så jag åker dit idag, så hinner jag med lite umgänge med Vic, känns som att vi har en hel del att prata om. Har inte hunnit snacka lika mycket nu på ett tag (några dagar visserligen), men är man van att snacka med en person minst en timme om dagen känns det konstigt att inte snacka ordentligt på ett par dagar. Har varit massa jobb för mig hela helgen så jag har knappt hunnit med att tänka. Men nu är jag som sagt ledig två dagar, sen gör jag min sista hela vecka på Skymningen. Löfbergs som gäller sen ett tag! Ska bara hoppa in någon helg här i Kristinehamn sen.


Yeye, nu ska jag göra frukost åt mina systrar, sen ska jag packa ihop mig och ta en promenad ner till tågstationen.
Önska mig lycka till,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0