Det går bra nu?!

Först fick jag mitt efterlängtade körkort i förrgår, sen fick jag mitt lönebesked igår och det var betydligt mycket mer pengar än jag hade räknat med. (Eftersom adecco betalade ut semesterersättning under hela min intensivkurs i Årjäng utan min vetskap) Tackar! Sen fick jag skattebesked ifrån Norge, nästan fyra tusen norska + i kassan, thanks! Sen kollade jag mailen imorse, och vipps.. Jag ska på jobbmöte i Stockholm på tisdag, vilket också innebär att jag även kommer få lite fin tid med min älskade vän Victoria.

Dessutom är det helt rött i vårt jordgubbslanne, så gissa vad jag ska göra nu? Smälla i mig en hög av dessa underbara skapelser.

Tudeluuuuu,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0