Dagsutflykt till Orust

Usch, jag mår illa. Känner mig inge vidare faktiskt.

Igår vart det en dagsutflykt till Göteborg, eller ja, Orust iallafall. Thomas skulle ha en motor hämtad där, och eftersom vi inte hade något speciellt för oss ställde vi upp och åkte ner och hämtade den. En bilutflykt med andra ord. Fast jag kan tycka att det är ganska mysigt att sitta i bilen och digga till musik när det är sådär burrigt och blött utomhus. Svänga förbi driven på donken och ta en kaffe (dom har grymt gott kaffe!). Sedan släppte Henke av mig i Årjäng, där min kära farmor råkade avslöja en viss sak för honom, haha! Så kan det va.


Nu ska jag sysselsätta mig med andra grejor iallafall.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0